Vislosophie

Mensen vragen 9/10x als ik voor de Railcatering aan de slag ben waarom ik zo verdomd vrolijk ben. Daar zijn drie redenen voor:

1. Chagrijnig is ook zo vervelend.
2. Vrolijk zijn maakt het werk zoveel leuker!
3. We worden geïnspireerd door de video hieronder.

Ik vind het een geweldig filmpje, en dat terwijl ik moet kotsen als ik ook maar een ogenblik naar vis moet kijken. Hierin laten ze zien hoe je echt een gezellige werkplek kunt creëeren met de zogeheten ‘vislosophie’. Altijd glimlachen, grapjes maken en humor toepassen in je werk. Als je twee minuten de tijd hebt, even kijken en laat je inspireren hoe je met door de lucht vliegend zeebanket de ‘ideale werkplek’ kunt creëren!

2 thoughts on “Vislosophie

  1. Joey 10 maart 2014 / 00:37

    Exact dit filmpje kregen wij ook voorgeschoteld bij de captain trainingen voor Pepperminds ;)

    • Roel Breet 10 maart 2014 / 17:31

      Bij de LaPlace schijnt het ook al een bekend fenomeen te zijn.

Deel je mening!

