Genieten van andermans falen

Een beetje leedvermaak is nooit verkeerd en heeft niet zelden mijn dag opgefleurd. Zo stuitte ik gister op een geweldige site: Pinterest Fail.
Voor wie niet bekend is met Pinterest: dit is een site waarop je makkelijk interesses (vakantiebestemmingen, recepten, ideeën voor themafeestjes enzovoort) kan ‘pinnen’ en kan indelen in categorieën, zodat het later makkelijk overzichtelijk terug te vinden is als je zo’n idee ook wil gaan uitvoeren.
Juist met dat uitvoeren gaat het een en ander mis en deze site is speciaal gericht op deze fouten. Zo zie je in elkaar gevallen taarten, geruïneerde kapsels en ongemakkelijke baby en -huwelijks foto’s. Hoewel er al ontzettend veel ‘fail’ sites zijn, springt deze voor mij er uit omdat het de makers van de fouten zélf zijn die het insturen. Niet alles is even grappig, maar om een paar heb ik toch hardop zitten lachen achter mijn beeldscherm. Hopelijk hebben jullie er net zoveel plezier mee als ik!


Een gedachte over “Genieten van andermans falen

  1. angelquique 25 januari 2014 / 19:00

    Haha, ik houd ervan :’) sommige van die dingen zijn echt toch wel behoorlijk te hoog gegrepen voor bepaalde mensen, als je nog nooit iets hebt gebakken en dan ineens proberen zo’n pinterest kunstwerk na te maken. Maar van de resultaten kunnen wij dan inderdaad weer genieten.

Deel je mening!