Zwerfkapitaal, gevonden voorwerpen met een verhaal

Op de valreep nog even een promotiebabbeltje.

Iedereen is wel eens iets kwijt. Ik vertelde al eens over mijn portemonnee, maar er zijn veel meer dingen die ik aan dat lijstje kan toevoegen. Mp3-spelers tijdens het uitgaan, een Nintendo DS op het station en een mobiele telefoon die nog ergens in een Tsjechisch bushokje ligt. Gelukkig ben ik niet de enige. Mensen vergeten namelijk altijd van alles. Niet alleen in het hoofd, maar ook spullen in het bijzonder. Er liggen kasten vol troep opgeslagen bij organisaties, bedrijven en gemeenten. Maar wat zijn de verhalenĀ  achter deze spullen?

De blog die ik voor school heb opgericht over gevonden voorwerpen heet Zwerfkapitaal. Nee dit is geen ‘concurrent’ voor Columnisten van Catan, maar ik moet er wel verplicht voor schrijven. Met nog een week te gaan voordat er een oordeel wordt geveld hoop ik dat er een voldoende in de koker zit. Gelukkig maak ik de content van de blog verrassend genoeg met het grootste plezier van de wereld. Daarom leek het mij leuk even wat schaamteloze reclame er doorheen te jassen.

Zie ik jullie daar? :-)
-Roel

Deel je mening!

