Dingen die jij en ik vet leuk vinden

Wij als Nederlanders hebben helemaal geen vreemde gewoontes. Nouja, Sinterklaas is misschien een beetje omstreden aan het worden en hier wees Elise ook al op de nodige vreemde gewoontes die wij hebben.
Sinds ik met een Griekse in huis woon, word ik meer en meer gewezen of het feit dat wij als Nederlanders eigenlijk best vreemde cultuuruitingen hebben – dingen die ik inderdaad wel als heel normaal ervaar. Op deze site wordt een lijstje gegeven die wij als Nederlanders leuk vinden, tenminste, in ogen van hen die onze cultuur van buitenaf bekijken. Ik weet niet of alles voor mij persoonlijk klopt, maar veel dingen waren toch pijnlijk herkenbaar. Hopelijk hebben jullie er net zoveel plezier aan als ik (en mijn huisgenoot).

Klik hierrrrrr

Deel je mening!

