Riders on the Storm

Heb ik gisteren ervoor gezorgd dat jullie deadlines misten? Dan spijt me dat vreselijk. Misschien dat ik het goed kan maken met de volgende linktip.

Tenzij je je hele leven in de Sahara hebt gewoond (en aangezien wij volgens de statistieken nog nooit bezoek van een IP-adres uit die regio hebben gehad is de kans erg klein) weten jullie wel hoe een flinke regenbui klinkt. Het getik tegen de ramen geeft binnen een zekere…atmosfeer. Een knusse, rustgevende sfeer, waarin ik in me in ieder geval zeer comfortabel en geconcentreerd voel. De kop van deze zondagbreak is tevens mijn favoriete nummer van The Doors, met een zeer stormachtige intro. Helaas is het midden augustus en de kans op regen is flink kleiner dan normaal, dus een natuurlijke hoosbui zit er voorlopig niet in. In plaats daarvan maak ik de sfeer gewoon zelf, dankzij Rainymood. Alleen al het schrijven erover heeft mijn concentratie dusdanig verbeterd dat deze post in tien minuten klaar was. Dus hopelijk kan die deadline alsnog gehaald worden.

Deel je mening!

