Emoticonhits

Op WhatsApp komt bij mij 9/10x flauwekul voorbij. Zo stuitte ik deze week op een verdomd verslavend spelletje. Het werkt heel simpel. Artiesten, bands of nummers in emoticons. En het is leuker dan je denkt!
Tonight I'm gonna get lucky
Daft Punk – Get Lucky (“She’s up all night ‘til the sun. I’m up all night to get some. Tonight we’re gonna get lucky.”)

Anouk – Birds (“Birds falling down the rooftop.”)

***

Get it? Mooi! Probeer het komende week eens uit op jouw vrienden. Ik ben momenteel nog bezig met de onderste vier. Laat me weten via de reacties wat deze emoticoncombinaties uitbeelden!

1.
2.emoticonhit 2
3.emoticonhit 1
4.emoticonhit 3

3 thoughts on “Emoticonhits

  1. FJ 2 juni 2013 / 11:20

    2 is Video killed the radio star

  2. missdoubt 2 juni 2013 / 19:07

    Wat ingewikkeld zeg. Wel leuk maar ik heb echt geen idee, haha. Ben hier niet zo heel goed in :).

  3. Bart 3 juni 2013 / 16:12

    de eerste is Quit playing games with my heart?

    2de is inderdaad Video killed the radio star zoals FJ al zei

Deel je mening!

