En hoe nu verder?

Ik krijg zo nu en dan vragen over waarom we niet op andere social media zitten. Gewoon een tweet wanneer er een nieuwe blog op staat bijvoorbeeld. En hoewel ik het zelf enorm leuk vind om te tweeten(volg me!), weet ik niet of dit beginnende blog een goed en leuk idee is om een twitteraccount voor aan te maken. Je moet namelijk wel ‘content’ aanbieden. Zelf heb ik er een bloedhekel aan als een twitteraccount alleen maar een soort advertentie is. Dus we zouden iets met dat account moeten doen. Nu is alleen het probleem dat we dit zijn begonnen omdat we uit onszelf al moeite hebben met consistent zijn. Het idee van een twitteraccount zit nog steeds in mijn hoofd en ik ben in principe niet tegen.

Denken we groot? Jazeker! We hebben een groepswhatsapp(is dat een woord?) en we zijn daar redelijk vaak aan het discussiëren hierover. Vaak moet iemand even zeggen: “We zijn net bezig!”.

Je kan makkelijk zeggen dat we hier eigenlijk heel de tijd aan denken, behalve op zondag. Dan slapen we uit. Dus nu we al/pas/inmiddels twee weken op weg zijn en we heel netjes bezig zijn, vraag ik me af…

Wat mist de blog nog in jullie ogen?

One thought on “En hoe nu verder?

  1. Jitse 19 mei 2013 / 13:49

    Ik zou jullie blog graag in de vorm van een bordkartonnen gezelschapsspel zien. Of bestaat zoiets al?

    Maar zonder flauwekul: volgens mij is het prima zo. Leuk dat jullie teksten afwisselen met een filmpje en een cartoon ( voor zover je na twee weken al van afwisseling kan spreken ;) ).

    Een twitteraccount is inderdaad bloedirritant als het alleen maar reclame maakt voor nieuwe posts (wel doen op je eigen twitteraccount!). Als je dat eventueel zou willen, zou je vanaf dat account dus ook regelmatig andere dingen/leuke opmerkingen/linkjes naar interessante of gerelateerde pagina’s / etc moeten tweeten. Maar of dat de moeite waard is?

Deel je mening!

